En LÅÅNG natt! :D



Igår var jag med lizette! Riktigt trevligt var det =) Först var vi hos henne och gjorde iordning oss.. Sen drog vi till Motala och skulle fixa en del saker! Men där blev vi kvar en stund, Så åkte vi skapligt så att vi inte skulle behöva komma hem så sent! Stanna till på Mc Donalds och skulle käka, där inne satt ngra äckliga gubbar som störde oss.. Sen åkte vi vidare..Inte äns framme i Linköping så ringer Lizettes kompis och frågar om vi ska följa med till motala och hämta en.. Så vi åkte till Lizette och parkerade bilen.. Där blev vi upphämtade och åkte tillbaka till Motala ännu en gång!  Sen åktes det runt en jävla massa och folk skulle hämtas hit o dit.. Och den ena efter andra kände igen mig också.. Skummt, kände inte igen ngn! Sen vid 4 tiden ngngång så kände jag att jag var VÄÄÄLDIGT trött så jag la mig o försökte sova i bilen.. Ni kan ju gissa hur bra det gick.. Vet inte äns när jag kom hem men runt 6 på morgonen o så vaknade igen vid halv 10.. Lyckad natt! :D Ska ut och möta kim en sväng nu! Pussss /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0