Inte lätt..

:

Vet fan inte vad som är rätt eller fel längre..  Det är så svårt.. Vissa saker man bara vill lägga bakom sig men det inte går för att man vet inte om man kommer ångra sig längre fram.. Saker man är så van vid och det är så svårt att släppa men ändå känns det som om det är det ända rätta att göra.. mitt hjärta går verkligen åt två olika håll just nu och jag vet inte vad jag ska göra.. Finns ingen som kan hjälpa mig heller.. allt känns så himla fel.. Vill bara skita i att tänka på det men varje dag blir jag påmind och klumpen i magen försvinner aldrig.. Man brukar säga att man ska följa sitt hjärta.. Men vad gör man när ens hjärta går åt två helt olika håll? / Z

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet går vidare. släpp taget o ta ett nytt nån annanstans :) för hur kul ä de i längden när man velar?

2008-12-10 @ 19:07:11
Postat av: petra

Då pratar man med sin favoritpetra som har massa goda råd ;)

2008-12-11 @ 19:15:31
Postat av: ebba

haha petra har bara ett råd :D ett ganska vettigt men ganska jobbigt oxå.

2008-12-11 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0