Min dag!



Idag missade jag skolan eftersom jag försov mig =) Duktig tjej.. Sen gick jag en liten promenad med kim..Blev att svänga förbi macken..Där skämde vi ut oss skapligt så vi gick till centrum.. där köpte kim massa skitsaker :D jag var inte inblandad i det där ! :D haha! Sen gick vi hem till mig och kollade på film.. Jag hade ingen tidsuppfattning som vanligt :D Sen åkte iaf Kim hem så då gick jag in och fortsatte kolla på desprete.. Efter det så ringde sofie och vi snacka om allt och inget... Hahaha roligaste: FILIBABBA!!! :D HAHAHAHA.. Det var kul iaf! Nu tänkte jag gå och lägga mig =) Så god nattt! / Z

Kommentarer
Postat av: Kim

Nae du var inte alls inblandad va? :D hahahaha

2008-12-10 @ 18:27:20
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0